Subject: FW: Palve tubakatoodete riigilõivude arvete muutmiseks OÜ SIGARI MAJA nimele
From: "Margus Reiland | WIDEN" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Jaana Tammiku-Taul" <[email-masked]>
Cc: "Armin Heinsaar | WIDEN" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 17:39:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Terviseamet

Lp Jaana Tammiku-Taul

Varasemalt on Terviseamet suunanud osade tubakatoodete riigilõivude (RLS §
2984 lg 3 ja TubS § 104 lg 4) arved Habanos Nordic AB ja Promotora De
Cigarros, SL nimelt OÜ SIGARI MAJA nimele.

Käesolevaks ajaks on selgunud, et ka teiste tubakatootjate eest peaks
riigilõive maksma OÜ SIGARI MAJA.

Tulenevalt asjaolust, et OÜ SIGARI MAJA on TubS § 10 lg 1 alusel
tubakatooteid Eestisse võõrandamiseks toov isik ning kohustatud riigilõive
maksma, palume riigilõivude arved vormistada ümber OÜ SIGARI MAJA nimele
järgmiste tootjate osas:

*	Kopp Tobaccos GmbH & Co. KG
*	Ashton Distributors
*	My Father Cigars, SA
*	Tabacaleras Unidas
*	PADRON CIGARS
*	La Aurora, S.A
*	Plasencia International AG
*	Ashton Distributors
*	NUEVA MATACAPAN TABACOS. S.A DE C.V.
*	Gurkha Cigar Group Inc

OÜ SIGARI MAJA andmed on:

OÜ SIGARI MAJA

Registrikood: 10808306

Raekoja plats 16, 10146 Tallinn Eesti

Natalja Falk  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Maksim Moškov  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

            Telefon: +372 507 8441.

Ette tänades,

Margus Reiland

_____________________________

Margus Reiland

WIDEN | Partner
Attorney at law | vandeadvokaat

Tel: +372 5690 5001 | E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.

From: Margus Reiland | WIDEN <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 15, 2025 6:03 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Jaana Tammiku-Taul
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Armin Heinsaar | WIDEN <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Palve tubakatoodete riigilõivude arvete muutmiseks OÜ SIGARI MAJA
nimele

Austatud Terviseamet

Lp Jaana Tammiku-Taul

Varasemalt on Terviseamet suunanud osade tubakatoodete riigilõivude (RLS §
2984 lg 3 ja TubS § 104 lg 4) arved Habanos Nordic AB ja Promotora De
Cigarros, SL nimelt OÜ SIGARI MAJA nimele.

Käesoleval ajal on selgunud, et kõikide varasemas arves kajastatud toodete
turustamist ei ole OÜ-l SIGARI MAJA võimalik jätkata, mistõttu palume
väljastada OÜ SIGARI MAJA nimele uus arve, millel kajastuksid tooted,
mille turustamisega OÜ SIGARI MAJA 2025. aastal jätkab.

Manuses on nimekiri Habanos Nordic AB ja Promotora De Cigarros, SL
toodetest, millega OÜ SIGARI MAJA soovib 2025. aastal jätkata.

Täiendavalt on Habanos Nordic AB väljendanud soovi saada kreeditarve
vanale Habanos Nordic AB-le väljastatud arvele (kirjavahetus manuses). Kui
võimalik, siis palume Terviseametil või Riigi Tugiteenuste Keskusel
väljastada Habanos Nordic AB-le kreeditarve.

OÜ SIGARI MAJA andmed on:

OÜ SIGARI MAJA

Registrikood: 10808306

Raekoja plats 16, 10146 Tallinn Eesti

Natalja Falk  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Maksim Moškov  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

            Telefon: +372 507 8441.

Ette tänades,

Margus

_____________________________

Margus Reiland

WIDEN | Partner
Attorney at law | vandeadvokaat

Tel: +372 5690 5001 | E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.